joi, martie 22

Vitamina Cuticle Nourishing Oil:o investitie Pronails

Ce spune producatorul:

Tratament ideal(concentrat) pentru vindecarea cuticulei. Un tratament intensiv, de lux, pentru tratament pe termen lung sau scurt.
Contine un amestec concentrat de uleiuri naturale, vegetale inclusiv ulei din germeni de grau pentru a vindeca pielea uscata si afectata. Contine vitaminele A, E si D. Uleiul de migdale amelioreaza iritatiile si inflamatiile. Uleiul de Macadamia ofera pielii relaxare si protectie. Uleiul de Laur actioneaza ca anti-bacterian si anti-fungic. Uleiul de dafin calmeaza si regenereaza.
Este produsul cel mai bine vandut de la Pronails.

Ce spun eu: cum spune producatorul EXACT asa este!!! Cuvant cu cuvant...
VITAMINA catifeleaza instant cele mai aspre si indaratnice cuticule, chiar si cele care au suferit din cauza gerului din februarie. L-am folosit in acele zile teribile si depun marturie.
pretul lui este 50 lei.


17 comentarii:

alessa spunea...

Bună Adela,

Am văzut că ai recomandat produsele Pronails şi cu alte ocazii. Eu caut de ceva timp un ulei de cuticule care să dea şi rezultate. Însă nu ştiu de unde se cumpără produsele Pronails. Am căutat pe net, dar n-am găsit nici un magazin, de unde le-aş putea achiziţiona. Tu de unde le cumperi?

adela sirghie spunea...

Eu le cumpar de la showroom Keune, bd Natiunile Unite3, bl 109, tel/fax03140893322, Bucuresti. Cred ca mai sunt si site-uri care comercializeaza, insa eu nu pot face nicio recomandare, nu am lucrat cu site-uri.
Dar Vitamina merita cautata:)

Roxana spunea...

L-as incerca si eu pentru cuticule. Gerul din februarie chiar a fost rau cu ele... si parca nimic nu mai functioneaza. multumesc pentru pont.

adela sirghie spunea...

E concentrat si eficient.

Unknown spunea...

of cuticulele astea, daca n-ar fi... era foarte bine, eu trebuie sa mi le hidratez zilnic ca daca nu arata jalnic de urat si f uscate

Gavriloi Adina spunea...

Am auzit numai lucruri bune despre produsele Pronails.Cred ca merita toti banii!

Nadia spunea...

Am gasit pe 2 site-uri produsul asta, dar nu arata identic cu cel prezentat de tine in imagine. Cel pe care l-ai cumparat tu arata exact asa? Nu as da peste 50 lei pe un produs care sa nu fie cel promis...

adela sirghie spunea...

@Nadia: da, exact asa arata uleiul meu de cuticule. Insa poate ce ai gasit tu pe site nu e neaparat fake, ci o varianta mai veche. Poti sa imi trimiti site-urile sa le dau celor de la Keune sa ii intreb daca au contracte cu ei. E singura idee care imi vine in minte.

Nadia spunea...

L-am gasit pe http://www.profesionalcosmetics.ro.
Multumesc de promptitudine!

Nadia spunea...

Celalalt e un blog -magazinulcudetoate- acolo probabil e folosit din el pt ca si pretul e mai mic...

Just_Me spunea...

Suna foarte bine descrierea. Cati ml are? :)

adela sirghie spunea...

15 ml concentrati are:)

Corina Stoian spunea...

Draga Nadia,

Numele meu este Corina Stoian si ma ocup de promovarea produselor Pronails.
Produsele sunt disponibile pe site-ul www.profesionalcosmetics.ro dar si la showroom-ul nostru din Blvd. natiunile Unite nr.3, bloc 109. Tel: 021 335 04 46
Varianta prezentata pe site este identica cu cea prezentata de Adela. Singura diferenta o contituie poza, care nu a fost actualizata deoarece Pronails a schimbat ambalajul gamei de foarte, foarte putin timp.
Cat despre acel blog: magazinulcu detoate, consider ca produsul este ori deja folosit, ori poate posesoarea nu-l mai vrea. Oricum, nu este fake:)

O zi minunata iti doresc si nu uita sa dai "like" paginii facebook: pronails romania, pentru a fi la curent cu ultimele noutati!

Nadia spunea...

Abia acum am citit mesajul adresat mie :)
Multumesc mult pentru informatii, dna Stoian. Nefiind din Bucuresti, cea mai accesibila varianta ramane comanda pe site.

adela sirghie spunea...

te poti abona la comentarii si primesti pe mail tot ce se spune despre subiect la articolul care te intereseaza. E o functie ok, ca sa nu trebuiasca sa verifici mereu.

p.s.: te invit cu mare drag la giveaway pronails, unul dintre produsele oferite ca premiu este chiar acesta.
xoxo

speranta spunea...

Buna.multumesc.chiar imi trebuia

speranta spunea...

buna.iti multumesc inca o data.sunt minunate de miros nu mai zic au un miros divin.isi merita bani.sarutmana.o zi faina.